پايگاه اطلاع رسانی ، آموزشي صنعت ساختمان (عمران، معماری و دکوراسیون ):

  نماد اعتماد الکترونیک
تمامي كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي باشند و فعاليت هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
  تبلیغات
مبلمان اتاق کودک آپادانا - سرویس اتاق خواب آپادانا
تجهیزات خم میلگرد ، برش میلگرد و خاموت زن پارس خاموت
تاکسی بیسیم تهران
ژل ضدپنچری پانچرسیف

  صفحات سایت
 
»قدیمی - تک راه   »راهنما   »مطالب خواندنی - قدیمی - برای تک راه   »چند نکته برای افزایش فروش کالا:   

چند نکته برای افزایش فروش کالا:


•    افزایش کیفیت و کسب استانداردهای مربوطه:
هر چقدر بر مصرف كالای ساخت داخل مانور بدهیم و مردم را به این كار تشویق كنیم، تا زمانی كه، كیفیت آنها را بالا نبریم، این موضوع كارساز نخواهد بود.
•    بسته بندی جذاب:
بسته بندی سهم بسزایی در فروش کالا دارد، زیرا نیمی از مشتریان با مشاهده کالا در بسته بندی مناسب و جذاب تصمیم به خرید آن كالا می‌گیرند.
•    تبلیغات پیرامون کالا:
هر مقدار پولی كه در راه تبلیغات صحیح هزینه شود مانند آن است كه یك سرمایه‌گذاری مولد انجام شده است.
•    قیمت مناسب:
انتخاب کالا برای مشتریان معمولاً براساس قیمت گذاری و كیفیت كالا است نه اینكه تولید كدام كشور است.
•    گارانتی و خدمات پس از فروش:
اصولاً خدمات پس از فروش از مهمترین سرویس‌هایی است که پس از خرید هر محصول، شرکتهای تولیدی وظیفه ارائه آن به مشتری های خود را دارند.

همواره باید توجه نمود که ضمن تلاشی که برای جذب مشتریان جدید انجام می‌گیرد، نگه داشتن مشتری از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک مشتری ناراضی به راحتی از تبدیل ده ها مشتری بالقوه به مشتریان بالفعل جلوگیری می‌کند؛ این در حالی است که مشتری راضی شما، تنها یک یا دو مشتری برای شما به ارمغان می آورد.
در کل برای خریدار، جنس خوب، با كیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات خوب پس از فروش آن جنس ملاك است.

  فهرست گروههای اصلی
  پیشنهاد ویژه

فروش بسته های و فیلم های آموزشی

  کارآفرینی